8 клас література
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Любіть Україну ! Говоріть українською !
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
УРОК: 25. 02. 2022
ТЕМА: Іван Карпенко-Карий. „Сто тисяч”. Засоби сатиричного змалювання героїв п’єси.
Відеоурок
Домашнє завдання
УРОК 08. 02. 2022
ТЕМА: Урок виразного читання №3. Поезія
В.Герасим'юка, А.Мойсієнка, І. Малковича, Г.Кирпи, І.Павлюка.Домашнє завдання
1. Читати виразно поезії, уміти аналізувати.
2. Опрацювати біографію І.Карпенко-Карого,
підготувати інформацію про "театр корифеїв"
( самостійно розподілити завдання)
УРОК 08. 02. 2022
ТЕМА: Художні образи вірша Ігоря Павлюка “Дівчинка”. Ритмомелодика віршів сучасних поетів.
Відеопояснення теми уроку
Домашнє завдання
(в зошиті)
- підготуйте відповіді на питання
1. У якому році народився Ігор
Павлюк?
2. Скільки було письменнику,
коли померла мама?
3. У якому місті в Україні навчався поет?
4. Художнє означення, за
допомогою якого підкреслено якусь ознаку явища, предмета, події й виражено
ставлення автора до зображеного це - ...
5. Як зветься фільм про Ігоря
Павлюка?
6. Скільки різножанрових книг
видав письменник?
7. Назва п’єси, яку ставив Львівський драматичний театр імені
Лесі Українки.
8. В поезії «Дівчинка» осінь по дворі…
9. Який художній засіб поет вжив у вірші?
10. Який за жанром вірш «Дівчинка».
11. Назвіть першу збірку поезій Ігоря Павлюка
12. Керівником якої літературної студії при Львівському університеті був поет?
АБО...
- створіть систему образів поезії І.Павлюка "Дівчинка" ( у вигляді малюнків)
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
УРОК 22.01.2022
ТЕМА: Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький…», Коли до вас темної ночі…»
ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ
АЛЕГОРІЯ
(гр. allegoria — iносказання) обpаз, в якому все зобpаження має пеpеносне значення; виpаження iдеї в пpедметному обpазi: лисиця — хитpiсть, осел — тупа упертість, вовк — хижацтво.
(гр. allegoria — iносказання) обpаз, в якому все зобpаження має пеpеносне значення; виpаження iдеї в пpедметному обpазi: лисиця — хитpiсть, осел — тупа упертість, вовк — хижацтво.
Домашнє завдання1. Переглянути відеоурок.
2. Зробити конспект біографії І. Кирпи
3. Читати виразно поезії поетеси.
1. Переглянути відеоурок.
2. Зробити конспект біографії І. Кирпи
3. Читати виразно поезії поетеси.
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ (одну з поезій І.Малковича, А.Мойсієнка, Г.Кирпи)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 01. 02. 2022
Тема: Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи – єдність із людиною
Відеопояснення уроку
Домашнє завдання
Виразно читати та аналізувати ( письмово) поезію А.Мойсієнка
Скласти сенкан зі словами “осінь”, “листопад”
Урок 28.01.2022
Тема: І. Малкович «З янголом на плечі». Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя
Відеопояснення уроку
Прослухай ліричний твір від автора
Презентація для опрацювання
Домашнє завдання
1. Опрацювати матеріал з презентації та виконати завдання (письмово).
2. Пройти тест код доступу 9656484 join.naurok.ua
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Урок 14.05.2021
Тема: Андрій Малишко «Чому, сказати, й сам не знаю…» , "Вчителька". Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті.
Поезія А.Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»
... живе в
народі також як пісня під назвою «Стежина». Усі сходяться на тому, що це –
перлина української літератури, шедевр поета-патріота. Догорало чисте багаття
його життя, фізичні сили покидали Малишка, а розум, поетична пристрасть
палахкотіли вогнем слова.
Цікава історія пісні «Стежина», музику до якої було
створено через кілька років після смерті А.Малишка
…Початок 1970 року. Проханням важкохворого поета було
принести до лікарні цвіт яблуні. За вісім днів до смерті поет залишив уявну
лікарняну палату і полинув до сільської хати, став босоніж на стежину і вийняв
зі свого серця слова: «Чому, сказати, й сам
не знаю…». Саме цей твір став
його лебединою піснею.
Цікаво, що сам поет подарував цей твір своєму другові Майбороді, а той написав до нього чудову мелодію і дав назву новій пісні «Стежина»
Прочитай виразно поезію
«Чому, сказати, й сам не знаю…»
Ідейно-художній аналіз твору
(запиши в зошит)
Тема: поетична розповідь про стежину в рідному краю до рідної оселі
Головна думка: «живе у серці стільки літ ота стежина в нашім краю»
Ідея: уславлення любові до рідної землі
Проблематика: батьківщина і чужина, людина і мала батьківщина
Жанр: пісня
Художні засоби ( продовжте самостійно)
Епітети:
Персоніфікація:
Метафора:
Повтори:
Образи-символи: серце (джерело почуттів), стежка (любов до рідного краю), край (батьківщина), ворота (життєвий вибір), вечір (плин часу), цвіт (надія, оптимізм), дощі (сльози жалю), соняхи (дитинство, батьківське благословення), ліричний герой (доросла людина, котра відчуває єдність з малою батьківщиною).
Зворушливою піснею є поезія «Вчителько моя». А. Малишко низько вклонився всім учителям за їхню нелегку працю. Й досі звучить вона під час шкільних свят. Існує легенда, що вірш написаний за реальними подіями. Нібито повернувшись після війни в рідну школу, А. Малишко не впізнав улюбленої вчительки: ця ще не стара жінка виявилась сивою. Поет дізнався, що на фронті загинув її чоловік, а два сини-близнюки підірвали себе гранатою, щоб не здатись живими в руки ворогів. Від таких страшних життєвих трагедій вчитель-ка не втратила природної доброти, педагогічного хисту, перелила свою любов на чужих діток. Автор схиляється перед героїнею, називає її єдиною порадницею, зорею, дякує за невтомну працю:
Прослухай пісню «Вчителька» . Виразно прочитай поезію "( сторінка пвдручника 265). Дай відповіді на питання ( усно)
Який настрій навіяла вам поезія «Вчителька»?
Який настрій ліричного героя?
Яка тема твору?
У чому ви вбачаєте головну думку, ідею?
Чому автор із глибокою ніжністю ставиться до вчительки?
Чи є у вас справжні вчителі, до яких ви ставитесь із пошаною та повагою?
Тема: вдячний спогад про вчительку, яка відіграє значну роль у формуванні особистості
Головна думка: «Вчителько моя, зоре світова, раднице моя на Вкраїні милій!»
Ідея: уславлення учителя – людини, яка допомагає молодому поколінню пізнавати світ та реалізувати себе як особистість
Жанр: пісня
Збірка: «Полудень віку» (1960 р.)
Художні засоби ( продовжте самостійно)
Епітети: .
Персоніфікація:
Метафора:
Порівняння:
Риторичні оклики:
Риторичне запитання:
Звертання:
Повтори:
Домашнє завдання
1. Читати виразно поезії А. Малишка "Пісня про
рушник", "Чому сказати й сам не знаю...",
"Вчителька".
2. Вивчити напамять ( 1 на вибір) напам'ять
Прослухай аудіоматеріали
з теми уроку
"Пісня про рушник"
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 11.05.2021
Тема: Андрій Малишко. "Пісня про рушник". Відомий український поет і його пісні, що стали народними.
Поет - пісняр Андрій Малишко
2. Читати виразно поезію А.Малишка "Пісня про рушник"
3. Аналіз поезії А.Малишка "Пісня про рушник" ( письмово)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 07.05.2021
Тема: Позакласне читання. Андрій Кокотюха "Клуб боягузів"
Андрій Кокотюха
Переглянь виставку-прем'єру
творів для дітей
«Клуб Боягузів» ( стислий зміст)
Героям твору випадає нагода відвідати Львів і побути там в гостях, відчути славнозвісну «львівську гостинність». Родина, в якій вони мешкають, справді гостинна, але в самому місті може статися всяке...
Денис свариться з друзями, йде гуляти сам та одразу потрапляє в халепу. Якесь абсолютно незнайоме дівчисько звинувачує його в крадіжці грошей. Якби не поява друзів і нових місцевих знайомих разом із батьками, у хлопця були б проблеми. Здавалося, наче інцидент вичерпано, але детективи і просто порядні люди не можуть пройти повз чужу біду.
Оля вірить хлопцям і розповідає, що насправді з нею сталося і чому вона збрехала про відібрані у неї гроші. Виявляється, що дівчинка забобонна, усього лякається, а тут з’явився шанс позбутися своїх страхів, вступивши до Клубу Боягузів. Вступ платний й тебе має порекомендувати вже чинний член клубу, а ти можеш згодом привести наступного. Окрім того, гроші треба не попросити, а вкрасти, бо так ти долаєш свій перший страх.
Максим вмовляє Олю відвести його до клубу як «боягуза», який також мріє позбутися своїх страхів, хоча страхи у нього справді є. Та не все так просто, бо супротивником дітей виявляється справжній психолог, який і розробив цю схему, щоб не лише одурювати діточок і тягти з них гроші, але й знайти собі помічника у кримінальних справах.
Тільки не знав талановитий психолог, з ким зв’язався...
Аудіотвір на допомогу
1-4 частини
5-10 частини
11-16 частини
Домашнє завдання
1. Прочитати твір "Клуб боягузів".
2. Підготувати презентацію "Андрій Малишко.Відомий український поет. Пісні, що стали народними".
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 30.04.2021
Тема: Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
Початок уроку о 09.00год.
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/87644575828?pwd=N292VTEyNEtJOFlrM0N4aG1nU3Zpdz09
Персонажі повісті | Початок твору | Зміни наприкінці повісті |
Іван Сила | ||
Мілка | ||
Міха Голий | ||
Карлик Піня | ||
Мадам Аделія |
"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної
Прототип - це конкретна особа, факти
життя або риси характеру якої покладені
в основу образу персонажа.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 27.04.2021
Тема: Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
Проблемне запитання:
- Чи всі проблеми можна вирішити силою?
ІВАН ФІРЦАК
Хто він такий?
ВІДОМІ ЦИРКОВІ НОМЕРИ
Івана Фірцака (Кротона)
*«Груди замість ковадла» —
брилу трощили молотом на його грудях;
*«Зуби мамонта» — Фірцак
прибивав долонею дубову дошку до столу, використовуючи 20-сантиметрові цвяхи;
після того, як кілька осіб не могли її відірвати, він прикладав хусточку до
голівок цвяхів і витягав їх зубами;
*«Залізне серце» — триметрову рейку клав собі
на плече, четверо асистентів звішувалися на неї, пробуючи її зігнути. Коли їм
цього не вдавалося, він руками вигинав із неї серце.
*У Відні цупив зубами платформу
з меблями, а в Женеві загальмував руками дві машини.
*Перед президентом
Чехословаччини Фірцак показав номер «Шия під штрекою» — десятеро чоловіків
згинали на карку Івана залізничну рейку, коли той лежав на столі.
ЦІКАВІ ФАКТИ
* В Іспанії
на кориді Кротон голіруч переміг бика, звалив його на плечі та відніс до
найближчого ресторану.
*Міг спокійно тримати на
витягнутих руках 30-літрові чавунні бідони з молоком.
*Міг зрушити з місця дерев'яну
хату.
*Дід Кротона — Іван Вільхович —
у лісі вбив ведмедя поліном, за що в селі його прозвали Силою.
* Підлітком Кротон пошкодував
корову і, впрягшись до плуга, сам зорав поле. Коли телиця пошкодила ногу, Іван
приніс її додому на плечах. Здійснив втечу із в'язниці, вирвавши ґрати.
*Виграв бій із японським борцем
Токедзо, на 20 кг важчим.
Народна мудрість
Було б здоров'я все інше
наживемо.
Бережи одяг, доки новий, а здоров'я доки
молодий.
Без здоров'я нема щастя.
Весела думка половина здоров'я.
Вартість здоров'я знає лише той, хто його
втратив.
В здоровому тілі здоровий дух.
Гнила дошка цвяха не приймає.
Переглянь відеоурок
Попрацюй практично ( в зошиті)
Віднови послідовність подій, запиши відповідь цифрами
|
Іван Сила |
|
|||
|
Зовнішні риси |
Цитата з
тексту |
Риси вдачі |
Цитата з
тексту |
|
|
|
||||
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 23.04.2021
Тема: Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЄКТІВ
Перейдемо до опрацювання твору!
Пригодницька повість відомого дитячого письменника Олександра Гавроша розповідає про яскраві пригоди неперевершеного гірського силача Івана Сили. Прототипом головного героя повісті став легендарний закарпатський богатир Іван Фірцак, який виборов звання чемпіона Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту і об’їздив півсвіту, виступаючи в цирку, де здобув чимало яскравих перемог.
Домашнє завдання
1. Прочитати повість Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"
2. Пройти тестування
Код доступу 3904147join.naurok.ua
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 20.04.2021
Тема: Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи.
2. Виконати творчий проєкт «УКРАЇНСЬКІ
СПОРТСМЕНИ» (ролик , який
містить інформацію про українських силачів)
На допомогу:
Віталій та Володимир Кличко, Василь Вірастюк, Ірина Марлені, Дмитро Халаджі, Іван Фірцак
3. Переглянь український художній фільм
"Іван Сила"
https://www.youtube.com/watch? v=zQIAnUMZ4HU
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 13.04.2021
Тема: Олена Теліга " Сучасникам". Моральний заповіт нащадкам
Урок відбудеться о 12.00 год.
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84139479930?pwd=SmVzVitJa242bWMrUVNKZTRySWNKQT09
Ідентифікатор конференції: 841 3947 9930
Код доступа: 6NUkfF
Прослухай поезію "Сучасникам"!
"Не треба слів! Хай буде тільки діло!
Його роби – спокійний і суворий,
Олена Теліга.
1. Навчіться
виразно читати поезії Олени Теліги та
Олега Ольжича.
2. Розкажіть
батькам, хто така Олена Теліга, Олег Ольжич.
3. Підготувати презентацію біографії та творчого шляху Олександра Гавроша.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 02.04.2021
Тема: Олена Теліга. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово.
Підключитися до конференції Zoom о 13.00 год.
https://us05web.zoom.us/j/82082789653?pwd=djVieElCR3ZMVFd6bW51WjZKV2xmUT09
Ідентифікатор конференції: 820 8278 9653
Код доступа: UQHQ9J
Темно-бронзове волосся, відкрите обличчя… Безмежна жіночність, витонченість, краса, розум, талант, а разом з тим, беззастережна хоробрість, незламність і послідовність. Якимсь дивовижним чином все це сплелося в одній людині. Людині, яку сьогодні називають «Українкою з великої літери», вважають символом невмирущості української нації, життя і смерть якої оповиті багатьма легендами...
Цікаві факти біографії Олени Теліги
1. Переглянути презентацію
https://drive.google.com/file/d/1mKe_emmXRT-lwWXCLL-KD9EmDKIOejZa/view?usp=sharing
2. Читати виразно поезію "Сучасникам".
3. Художній аналіз твору (письмово, після опрацювання презентації)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 26.03.2021 - 30.03.2021
Тема: Олег Ольжич. Відомості про поета. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом."Захочеш - і будеш" (із циклу "Незнаному воякові")
Відеопрезентація на допомогу:
Домашнє завдання
1. Опрацювати відеопрезентацію ( конспект)
2. Прослухати аудіовірші
3. Читати виразно поезії сторінка 226-227
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 23.03.2021
Тема: Контрольна робота №5 з теми "Ти знаєш, що ти людина?" за творчістю В.Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко.
Тести і завдання.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 19.03.2021
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели. Особливості художніх засобів новели
Не
будь переможений злом, але зло перемагай добром!
Римл. 12.21
Слова епіграфа – із Нового
Завіту, належать апостолові Павлу, який
писав послання до римлян відразу після розп’яття Христа.
Любов Пономаренко – письменниця ХХ століття –
продовжує переконувати читача в тому, що треба любити своїх ворогів, а зло
перемагати добром.
Відеоурок на допомогу:
Прочитавши новелу, дай відповіді на питання (усно)
1.
Коли відбуваються
події, зображені у творі?
2.
Зачитати, яку роботу
виконували полонені німці?
3.
Чим займався Фрідріх
після робочого дня?
4.
Що робили діти, коли
побачили скопану грядку?
5.
Як ставилися жителі
міста до полонених?
6.
Чим любив хизуватися
Фрідріх?
7.
Коли і чому німець
перестав садити грядку?
8.
Яке він знайшов інше
заняття?
9.
Яка трагічна подія
сталася з Фрідріхом?
10. Що привернуло увагу оповідачки, коли вона сиділа на вікні у новому будинку?
11. Чому дівчина не зірвала квітку?
12. Якою подією завершується твір?
13. Фрідріх – жертва чи ворог? Чому?
![]()
Теорія літератури
Які слова, словосполучення несуть символічний характер
або на щось натякають? Як вони називаються в літературі?
( Художня деталь ( записати в зошит)— засіб словесного та малярського мистецтва, якому властива особлива змістова наповненість, символічна зарядженість, важлива композиційна та характерологічна функція.
У тексті цей спосіб мислення
матеріалізується в речових, портретних, пейзажних, інтер’єрних деталях.
Художня деталь може надавати особливого забарвлення мовленню персонажа тощо.
Вона буває як наскрізною (повторюваною) у творі, так і одномоментною, але в
кожному разі вона має в собі прихований зміст, підтекст, може викликати широкий спектр
асоціацій, здатна замінити собою розлогий опис, авторську характеристику, міркування,
цілий епізод тощо.
Художні деталі новели "Гер переможений"
( записати в зошит)
1. Квітка на клумбі (нагідка) – любов до прекрасного, всеперемагаюча сила добра.
2. Квітка, що розцвіла посеред грудня – пам’ять
3. Хрест – крах надій і сподівань.
4. Речі та їжа, що давали жінки полоненим – милосердя, прощення
5. Цигарка охоронця, якою він пригощає полонених – співчуття, людяність.
6. Фотокартки – те, що з’єднувало німців з рідними, те, що було для них найдорожчим, згадка про мирне життя і жаль за ним.
Твір, який ми сьогодні вивчали, за жанром визначається як новела.
Новела (запишіть у зошиті це літературне визначення) – різновид оповідання, невеличкий епічний твір, характерними ознаками якого є:
Ø незвичайна
життєва подія,
Ø напружений
розвиток дії,
Ø несподівана
розв’язка,
Ø героїв
небагато,
Ø увага зосереджена на розкритті переживань і настроїв дійових осіб,
Ø як правило відсутні описи.
Домашнє завдання
Підготуватись до контрольного тестування за творчістю В.Симоненка, М.Павленко, Л.Пономаренко.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 16.03.2021
Тема: Марина Павленко "Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських". Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.
Відеоурок на допомогу:
Домашнє завдання
1. Скласти і записати характеристику персонажів: Софії, Сашка, Вадима
2. Пройти тест (код доступу 2462541),відкривши посилання
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Будуйте собори ваших душ!
Урок 19.01.2021
Тема: Григір Тютюнник "Климко". Характеристика образу Климка. Художні
особливості твору.
ТЛ: Художня деталь
1. Переглянути відеоурок
2. Скласти цитатну характеристику Климка
Характер літературний – це зображення письменником у художньому творі людини, з властивими їй індивідуальними рисами, які зумовлюють її поведінку, ставлення до інших людей, до життя
Портрет – зображення
в літературному творі зовнішнього вигляду, пози, рухів, виразу обличчя людини, її одягу, взуття тощо
Художня
деталь - характерна риса чи подробиця, яка має відносно самостійне значення й
використовується для того, щоб емоційніше й глибше змалювати картини чи образ,
підкреслити важливість чогось, індивідуальну особливість.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 19.01.2021
Тема: Григір Тютюнник "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.
Класна робота
Літературний диктант (письмово)
1.
Яка
епоха відтворена в повісті?
2.
Харч,
який герої твору вважали найціннішим.
3.
Місто,
до якого подорожує Климко.
4.
Що
продавала Наталя Миколаївна на базарі?
5.
Місце,
де герої твору набирали вугілля.
6.
По що
необхідно було сходити Зульфату до Файзуліних?
7.
Хто
завдав шкоди мешканцям поселення?
8.
Якого
місяця згоріла станція, де мешкав Климко з дядьком Кирилом?
9.
За
допомогою Зульфата Климко позбавився у своєму помешканні...
10.
Дідусь
Гарєєв працював у...
11. На яке місто, за словами дідуся Гарєєва, «пішов німець»?
12. Пізнайте героя за його зовнішністю: «...у ватяних штанах, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях».
Переглянути відеопояснення до теми уроку!
Складання сенкану «Добро – Зло» (з поданих слів скласти сенкан)
Чарівне нещадно руйнує чорне допомагає, підтримує, кривдить, вбиває знищує воно збагачує людську душу жорстоке щастя душу людини горе
Домашнє завдання
1.Читати повісті "Климко" до кінця!
2.Скласти по 2-3 питання для взаємоперевірки)
Климко і дядько Кирило
Климко і Зульфат
Климко, швець і незнайома дівчина
Климко і дід Бочонок
Климко і тітка Марина
Климко і полонений-утікач
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 15.01.2021
Тема: Григір Тютюнник "Климко". Тема воєнного лихоліття у повісті.
Класна робота
Подключиться к конференции Zoom Початок 12 год.00хв.
https://us05web.zoom.us/j/81996808629?pwd=Q2ptMHg5RXVPUlRGRDhwSkVlSTRaUT09
Идентификатор конференции: 819 9680 8629
Код доступа: 3wgkJ1
Матеріали конференції
https://drive.google.com/file/d/1qe-n_uSEr0PUUtHVMH2t05mkoCxGKXuf/view?usp=sharing
Відеосупровід до матеріалів презентації "Діти війни"
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 12.01.2021
Тема: Григір Тютюнник "Климко". Цікавий епізод з дитинства письменника. Автобіографічна основа твору.
Домашнє завдання
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 27.11.20
Тема: Урок позакласного читання. А. Кащенко "За кодацьким порогом"
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 24.11.20
Класна робота
1.
Теоретичний
матеріал.
https://dovidka.biz.ua/za-sestroyu-golovni-geroyi/
2. Презентація.http://www.myshared.ru/slide/1366215/
3. Цікавинки на допомогу.
https://www.amazingukraine.pro/culture/tsikavi-fakty-pro-ukrainskykh-kozakiv/
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 03.11.2020
1. Опрацювати біографію Т.Г.Шевченка (https://youtu.be/uJd2ajOPoH8)
2. Читати виразно вірш
"Мені тринадцятий минало...".(https://www.youtube.com/watch?v=yEhEKX7Sh1w)
3.Виконати художній
аналіз твору (тема, ідея, жанр, художні засоби)
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 06.11.20
Тема: Ідея незнищенності
справжнього кохання, краси, вірності(«Тополя»).
1.
Презентація.
2. Відео на допомогу.
·
https://www.youtube.com/watch?v=PAsoWxEkR0M
·
https://www.youtube.com/watch?v=NK9G4slxjBU
3. Аудіотвір.
https://www.youtube.com/watch?v=5bkclAh3Sc8
4. Ідейно-художній аналіз.
https://dovidka.biz.ua/zapovit-shevchenko-analiz/
Домашнє завдання
1. Опрацювати сторінки 75-76. Конспект. Укласти словник літературних термінів.
2. Читати виразно твір "Тополя",.
3. Вивчити напам"ять "Як умру, то поховайте..."
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 10.11.20
ТЕМА: Контрольна робота №2. Контрольний класний твір-роздум за творчістю І.Франка, Т.Шевченка.
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ТВОРІВ:
1.«Патріотизм, повага до батьків, вірність у дружбі й коханні – загальнолюдські морально-етичні цінності за повістю І.Франка «Захар Беркут».
2. «Почуття вірності ідеї, батьківщині, любові, принципам у творах Т.Шевченка».
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 17.11.20
Героїко-романтична повість - це...
Романтичний герой - це...
Домашнє завдання
1. Дочитати
повість до кінця (с. 87 – 105)
2. Пройти тестування за змістом ( код доступу6924542 join.naurok.ua)
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 20.11.20
ТЕМА: Образ Павлуся як
утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Родинні
цінності й патріотизм у творі.
1. Теоретичний матеріал.
·
https://dovidka.biz.ua/za-sestroyu-harakteristika-pavlusya/
·
https://dovidka.biz.ua/za-sestroyu-tsitatna-harakteristika-pavlusya/
·
https://dovidka.biz.ua/kharakterystyka-sim-i-sudakiv-za-sestroiu-chaikovskyi/
3. Презентація.
https://www.slideshare.net/ssuser922c0e/21-57654938
Інтерактивні вправи. https://learningapps.org/6681316
Домашнє завдання
Твір-мініатюра «Чим запам’ятавсь мені Павлусь»











