8 клас мова
🔆 Говорити українською -це круто! 🔆
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 28.02. 2022
Тема: Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Повторімо!
Узагальнювальними називаємо слова, що об'єднують усі перелічувані предмети, явища, поняття, дії тощо.
Наприклад:
Весна відчувалася в усьому: у подиху вітру, у клекоті журавлів, у дитячому сміху.
Або:
У подиху вітру, у клекоті журавлів, у дитячому сміху - у всьому відчувалася весна.
Домашнє завдання
1. Опрацювати матеріал блогу, підручник & 26 сторінка 115-117
2. Виконати вправу 252 cторінка 117 (письмово)
( фото виконаної вправи надіслати вчителю 28.02.2022)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆Урок 14.02. 2022
Тема: Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові)
Урок 09.02. 2022
Тема: Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорідними членами речення
Перегляньмо анімацію з теми!
Переписати,
поставити, де потрібно розділові знаки, на місці крапок поставити пропущені
букви. Накреслити схеми речень.
2)
Маленький жайвір співом колихає і ліс і поле вранці навесні.
(Є.Лещук).
3)
Звіряй свій час не стрілками хвилин а совістю перевіряй щомиті. (Є.Лещук).
4)
Вертаюся знов до м…лодій д…рев древньовічних до рибних
заплав у піщаних м’яких б..регах. (П.Мах).
5)
Зачарована ніч на Купала тане-в’яне т..че-відпливає
Стиром Прип’яттю тихим Дунаєм у розлуку в туман у непам’ять. (П.Мах).
6)
Вже на осінь лягло журавлине крило у в..сокому небі
курличе прощально. (І.Чернецький).
7)
Шануєм слово і терпке й дотепне не терпимо лише облуди
ми.(П.Мах) .
8)
Січень сіє віє посіває
снігом на багатий урожай. (В.Гей).
9)
Дивний прекрасний оновлен…я час кличе до лісу до озера нас.
(В.Гей).
10) Поглядом першим пелюстки й травини пильно вд..вляються в душу людини. (В.Гей).
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 07.02. 2022
Тема: Контрольна робота №3 з теми «Односкладні й неповні речення». Тести і завдання
Домашнє завдання
1. Повторити вивчене з теми
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆Урок 02.02. 2022
Тема:Урок мовленнєвого розвитку №12. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень.
Домашнє завдання
1. Повторити вивчене з теми «Односкладні речення»
2. Пройти тестування (код доступу 2683409 join.naurok.ua)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 31 .01.2022
Тема: Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Презентація уроку:
Домашнє завдання:
1. Вивчити параграф 20
2. Виконати вправу (презентація уроку)
3. Відеопояснення з теми:
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 26.01.2022
Тема: Односкладні речення як частина складного речення
Презентація уроку:
Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 16-19
2. Вправа 182 сторінка 87
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 13.05.2021
Тема Контрольний диктант
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/83536985863?pwd=eFN5RWhLR2NRNHlaaU5Va3VrenZ4QT09
Ідентифікатор конференції: 835 3698 5863
Код доступу: YxTVv1
Урок 11.05.2021
Тема: Частка як службова частина мови.
Частки формотворчі та словотворчі.
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82772117972?
pwd=N1czbU1WYkRJUHgycktLWU0vc0U4Zz09
Ідентифікатор конференції: 827 7211 7972
Код доступу: 9hykem
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 48
2. Вивчити таблицю на сторінці 180
3. Вправа 515 сторінка 182
Відеоурок на допомогу
Урок 07.05.2021
Тема: Аналіз контрольного переказу
Мета: підбити підсумки контрольного переказу, відзначити позитивне у виконанні письмових робіт, проаналізувати допущені учнями типові помилки й недоліки учнівських творчих робіт; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок.
1. Індивідуальна та групова робота щодо допущених у переказі недоліків і помилок.
2. Самоаналіз помилок, змістових і мовленнєвих недоліків із використанням «кодованої» таблиці «Основні види помилок, що трапляються в письмових роботах».
Домашнє завдання:
1. Повторити параграфи 42 - 47
2. Опрацювати розбір прийменника як частини мови ( стор.164) та сполучника як частини мови ( стор.178)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 06.05.2021
Тема: РМ. Контрольний переказ тексту.
"Пасічники"
Початок уроку о 10.00 год.
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84336587005?pwd=MjJncVdXVmQ4MU9pU1FabVY5UmlVUT09Ідентифікатор конференції: 843 3658 7005
Код доступу: 2rWGfp
Повторімо!
Опрацюймо презентацію щодо виконання письмової контрольної роботи!
https://drive.google.com/file/d/1BM8WgcIeb-wVMsxqOfATOnvBsp-_ibzx/view?usp=sharin
1. Написати контрольний переказ.
2. Надіслати фото роботи у вайбер вчителю для
перевірки 06. 05.2021р.
3. Повторити параграфи 43 - 47
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 29.04.2021
Тема: Правопис сполучників ( написання
разом і окремо)
- поєднує члени речення або окремі речення, а, отже,членом речення не буває і невідповідає на питання (на питання може відповісти все підрядне речення, а не сполучник);
- можна заміняти іншими синонімічними сполучниками: якби — коли б, щоб — аби, проте — однак, зате — але.
- виступають членами речення, до них можна поставити питання;
- не можна замінити сполучниками.
join.naurok.ua
Урок 27.04.2021
Тема: Сполучники підрядності.
1. Переглянь відеопояснення
Домашнє завдання
Урок 23.04.2021
Тема: Сполучник як службова частина мови.
Уживання сполучників у простому і складному
реченнях. Сполучники сурядності і
підрядності.
https://us05web.zoom.us/j/83114181425?pwd=L2plYlJFK2wyRC9TZFFxaHZtMUtHUT09
Ідентифікатор конференції: 831 1418 1425
Код доступа: nZ2W7k
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 22.04.2021
Тема:Прийменниково-іменникові конструкції
в ролі членів речення.
Повторімо що таке синоніми та антоніми?
Наприклад:
близько - недалеко
спить - дрімає
деруни - картопляники
Наприклад:
близько - далеко
ніч - день
говорить - мовчить
Дослідимо прийменники-синоніми:
Відповідно з, згідно з, виходячи з, залежно від
Наприклад: росте біля дороги, росте край дороги, росте поблизу дороги, росте при дорозі
Дослідимо прийменники-антоніми:
В - з, над - під, перед - за, від - до, у - з
Наприклад: в Одесі - з Одеси; під столом - над столом?
Попрактикуємо!
Завдання №1. Розподіли та згрупуй за лексичним значенням прийменники: синонімічні (1 ) та антонімічні (2)
Біля, коло, проміж, над, для, край, до, із,з, близько, від, під, крізь, зі, між, з метою, задля,поміж,
УВАГА! РОЗРІЗНЯЙ!
Іменник Прийменник
Дівчатка стали в коло. -Коло школи ростуть дуби.
Прислівник Прийменник
Верба товста, та всередині пуста. - Усі процеси були сховані всередині предмета.
Яка синтаксична роль прийменниково- іменникової конструкції? Порівняймо!
1.Протягом знесло аркуш паперу зі столу.
2.Ми вчимося протягом усього життя.
Що ми бачимо?
У першому реченні протягом
– це іменник (відповідає на питання чим?).
А у другому реченні протягом приєднується до слова життя. Разом вони складають конструкцію – протягом життя (прийменник+іменник). Постав питання до цієї конструкції: вчимося (як довго?) протягом життя. Отже, конструкція виконує роль обставини.
Запам’ятай!
Прийменниково-іменникові
конструкції пишуть окремо:
на зустріч із сонцем, по третє вересня. А співзвучні з ними
прислівники пишуть разом (назустріч сонцю).
Домашнє завдання
1. Повторити матеріал про прийменник як частину мови § 42-43
2. Опрацювати параграф 44 та теоретичний матеріал "Культура мовлення" на с. 165.
3. Вправа 459, 467, 468 (письмово).
Перевір себе.Пройди тестування!
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 20.04.2021
Тема: Види прийменників за будовою.Непохідні і похідні
прийменники. Написання похідних прийменників разом,
окремо, через дефіс.
Початок уроку о 09.00 год.!
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/85481718609?
pwd=ZUJyTUVRZVExNmRwTGtYd2cyeTlpQT09
Ідентифікатор конференції: 854 8171 8609
Код доступа: 8WNBx4
Відеопоснення на допомогу!
1. Опрацювати параграф 43
2. Вправа 455 сторінка 160
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 15.04.2021
Тема: РМ. Складання відгуку про цікаву книжку
Людина, яка любить і вміє читати, — щаслива людина.
Навколо неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів.
Ці друзі — книги. Саме вашому ставленню до друзів-книг і
присвячується цей урок.
Пригадаймо з минулого уроку!
1.Що таке анотація?
2.Структура анотації книжки?
Користуючись тлумачними словниками, з'ясуйте для себе значення слів: абзац, абонемент, автор, анотація, бібліотека, заголовок, каталог, корінець, обкладинка, розділ, титул, форзац, шрифт.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 13.04.2021
Тема: Прийменник як службова частина мови та засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні
Підключитися до конференції Zoom о 09.00 год.
https://us05web.zoom.us/j/85407042310?pwd=NmUzV0hoTkZJY2x1eExqVHRETk5ydz09
Ідентифікатор конференції: 854 0704 2310
Код доступа: emjTp0
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 43
2. Виписати з віршів Олени Теліги "Радість" та "Сучасникам" прийменники із залежними словами.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 02.04.2021
Тема: РМ. Складання анотації на книжку з
використанням прислівників
Книги – морська глибина:
Хто в них пірне аж до
дна,
Той, хоч і труду мав
досить,
Дивнії перли виносить.
І. Франко
Перегляньте уважно відеоурок!
Домашнє завдання
1. Опрацювати матеріал підручника ( Тема 14, сторінка 232 - 233)
2. Скласти анотацію до книги (за вибором) з використанням 6 прислівників.
Вдалих весняних канікул!
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
1 квітня - День сміху
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 01.04.2021
Тема: Контрольна робота №5 з теми "Прислівник". Тести і завдання.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 30.03.2021
Тема: Написання прислівникових словосполучень окремо
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 40
2. Вправа 418, 419 сторінка 146
3. Повторити параграфи 32 - 41 (підготуватися до контрольної роботи з теми "Прислівник")
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 25.03.2021
Тема: Написання прислівників разом, окремо і через дефіс
Обов'язково переглянь відеопояснення!
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 39
2. Вправа 397 сторінка 140
3. Пройти тестування (код доступу 6821172, відкривши посилання join.naurok.ua)
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 23.03.2021
Тема: Правопис прислівників на -о , -е, утворених від прикметників і дієприкметників.
У прислівниках, утворених від прикметників і дієприкметників, у кінці переважно пишеться -о:
близько, ясно, синьо, свіжо, творчо
Однак зрідка, зокрема після шиплячих, прислівники мають закінчення -е:
боляче, гаряче, вороже, неминуче
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 38
2. Вправа 386, 387 сторінка 136
3. Тренувальні вправи виконуємо за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3334
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 19.03.2021
Тема: Написання Ні з прислівниками
Ні з прислівниками переважно пишеться разом (ніскільки, нізвідки, ніяк) і виступає префіксом. В окремих випадках ні входить до складу кореня (нічогісінько, ніяково).
Ні з прислівниками пишеться окремо у фразеологічних зворотах ні виступає в ролі частки: ні туди, ні сюди
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 36
2. Вправа 373, 374 сторінка 133
ПОВТОРІМО!
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 18.03.2021
Тема: Написання НЕ з прислівниками
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 16.03.2021
Тема: Написання И та І в кінці прислівників
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Вітаємо тебе, Україно!
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 22.01.2021
Тема: Контрольна робота № 3 з теми «Дієприкметник». Тести і завдання
Домашнє завдання
А знаєш ти, що?... Сьогодні, 22 січня в Україні відзначають одне з найважливіших державних свят, роль якого в історії країни важко переоцінити - День Соборності України. Це свято має вже більш ніж сторічну історію.
Вперше День Соборності України відсвяткували у 1939 році в Хусті. Тоді це місто було столицею Карпатської України - чехословацької автономії.
А офіційно святкувати День Соборності в Україні почали лише у 1999 році після указу президента Леоніда Кучми. Щорічно в цей день відзначають важливу історичну подію, що відбулася в 1919 році - проголошення Акту злуки Української народної республіки і Західноукраїнської народної республіки.
Також цього дня згадують підписання Четвертого Універсалу Центральної Ради. Це сталося роком раніше - 22 січня 1918 року. Цим документом проголошувалася повна незалежність УНР.
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆
Урок 21.01.2021
Тема: Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів.
1. Перевірка
набутих знань «Дієприкметник як особлива форма дієслова» ( тренажер https://learningapps.org/1247439)
Класна робота
💛💛💛Лайфхак по-українські 💙💙💙
1. Опрацювати параграф 19,
повторити 23
2. Записати 6-7 речень про Соборність України, щоб у їх складі були дієприкметникові звороти.
3.Контроль знань з теми «Дієприкметник»
Пройти тестування, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 3407385
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Урок 19.01.2021
Тема: Написання НЕ з дієприкметниками
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82841768946?pwd=VUhFNHljM1YzR0VFNUk4cHhnUWpEZz09Урок 14.01.2021
Тема: Правопис суфіксів дієприкметників. Написання Н у дієприкметниках та НН у прикметниках дієприкметникового походження
1. Теоретичний блок: параграф 24 сторінка 83
2. Відео на допомогу:
Класна робота
1. Опрацювати параграф 24
2. Виконати вправи 240 (І завд.), 241 (І завд.) сторінка 84
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 24
2. Виконати вправу 247 сторінка 85
3. Підготувати словниковий диктант «Н у дієприкметниках та НН у прикметниках дієприкметникового походження» (за бажанням)
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Урок 12.01.2021
Тема: Безособові форми на - но, - то
1. Опрацювати теоретичний матеріал, переглянувши відеопрезентацію та виконати вправи, надані в ній.
Домашнє завдання
1. Повторити параграф 18.Говорімо українською!
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅Урок 27.11.20
Класна робота
Тема: Знак м'якшення у дієсловах наказового способу
1. Переглянути відеопояснення з теми (конспект)
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Урок 26.11.20
Класна робота
Тема: Правопис - ться, - шся в кінці дієслів.
1. Виконати тренувальні вправи ( відеопрезентація)
Говорімо українською!🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Урок 24.11.20
Класна робота
Тема: Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу
1.
Презентація:
http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/14248
2. Теоретичний блок: https://zno.if.ua/?p=2704
3. Практичне застосування:
Класна робота
1. Опрацювати параграф 12
2. Виконати вправи 113 сторінка 42
Домашнє завдання 24.11.20
1. Опрацювати параграф 12
2. Виконати вправи 114 сторінка 42
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 03.11.2020
Тема: Минулий час.Зміна дієслів у минулому часі.
Майбутній час дієслів.
1. Повторити тему минулого уроку ,
переглянувши відео за посиланням https://youtu.be/rPfr_9CPD0g
2. Вивчити параграф 11 та переглянути відеоурок https://youtu.be/_ZEx6984HLU
3.
Виконати вправу 103 стор. 39
Домашнє завдання
1. Вивчити параграф 11 та переглянути відеоурок https://youtu.be/_ZEx6984HLU
2. Виконати вправу 105 стор. 39, підготуватися до контрольної роботи
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 05.11.2020
Тема: Контрольна робота з теми "Дієслово". Тести і завдання.
Р.М.Складання допису в соцмережі про важливу подію зі
шкільного життя з використанням дієслів різних способів
Домашнє завдання
1. Відео на допомогу:
·
https://www.youtube.com/watch?v=RZW_G6Uaj9U
·
https://www.youtube.com/watch?v=DoQw5LJlmOc
· https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ творчу роботу.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Урок 17.11.2020
Тема: Способи твореня дієслів
1. Опрацювати параграф 16, конспект
2. Виконати вправу 154, 155 стор. 53-54
Домашнє завдання
1. Виконати вправу 159 стор. 54
2. Тестування на повторення теми "Способи дієслів" " На Урок" (код доступу4178464)
Урок 19.11.20
Класна робота
Тема: Дієслова І і ІІ дієвідміни
1. Опрацювати параграф 12, конспект
Дієвідміни
дієслів
|
Особа |
І дієвідміна |
II дієвідміна |
|||
|
однина |
множина |
однина |
множина |
||
|
1-ша |
пишу малюю |
пишЕМО малюЄМО |
бачу клею |
бачИМО клеЇМО |
|
|
2-га |
пишЕШ малюЄШ |
пишЕТЕ малюЄТЕ |
бячИШ клеЇШ |
бачИТЕ клеЇТЕ |
|
|
3-тя |
пишЕ малюЄ |
пишУТЬ малюЮТЬ |
бачИТЬ клеЇТЬ |
бачАТЬ клеЯТЬ |
|
2. Виконати вправу 114 стор. 42
Домашнє завдання
1. Виконати вправу 117 стор. 42
2. Відео на допомогу:
·
https://www.youtube.com/watch?v=RZW_G6Uaj9U
·
https://www.youtube.com/watch?v=DoQw5LJlmOc
















