6 клас мова


   СЛАВА УКРАЇНІ!  ГЕРОЯМ СЛАВА!

                МОЯ КРАЇНА -  УКРАЇНА! 

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

  Урок 28.02. 2022                                       ТЕМА: Урок мовленнєвого розвитку  Особливості будови опису природи.   Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису)


ПРИРОДАце казка, яку ми читаємо                                         серцем...

 Пригадаймо!



Повторімо!
    1.  Види пейзажного жанру:

  • Сільський

  • Морський

  • Архітектурний

  • Гірський

Розглянь репродукції  картин



Запам'ятай!

       Опис природи складається із сукупності описів окремих предметів (неба, хмар, повітря, землі, трави, дерев та ін..)

       Відомим в описі природи є назви цих предметів або їх частин

       Новим є ознаки предметів.

  Наприклад, Небо синє, без жодної хмаринки.

                      Повітря свіже й прохолодне.

Складемо речення:

На землю наліг туман (який?) густий, сивий.

Об’єднуючись в одному тексті, такі речення якнайкраще відтворюють красу природи

                     Домашнє завдання
1.  (письмово)

Подумайте й доберіть епітети до слів

Весна - (яка?)  чарівна, ...

Небо  -   нахмурене, ...

Дерева -  сонні, мовчазні,...


Продовжте  речення  у  вигляді  порівнянь

Дерева  стоять,  мов  ….

Вода  в озері , мов … 


Доберіть дієслова – присудки, вжиті у прямому і переносному значенні:


Вітер  - шепоче, розмовляє, ...

Соненечко - гріє, бавить, ...


 Метафори на допомогу: 


Дерева прислухаються до свисту вітру.


Будинки насупились,  ще дрімають


2.  Використовуючи дані словосполучення, речення напишіть твір – мініатюру «Прихід весни».
3. Фото виконаної роботи надіслати вчителю

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

25 лютого 2022 року - 

151 роковина "дочки Прометея" - Лесі Українки

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

 Урок 25.02. 2022                                       ТЕМА:Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників із однієї групи в іншу

1. Переглянути відеоурок


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 41 

2. Виконати вправу 346

3. Пройти тестування . Код доступу 1495634

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 14.02. 2022                                                      

ТЕМА: Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові

Є слово, яке людина отримує відразу після народження, з яким людина не розлучається ніколи. Воно має бути дзвінким та красивим. Це слово – ім’я. Алла Коваль говорила: «Завжди були, є і будуть гарні люди, а значить – осяяні красою цих людей гарні їх імена».

Вправа (усно)



Запам'ятай!


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 36 

2. Виконати вправу 308 (письмово)


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 11.02. 2022                                                      

ТЕМА: Незмінювані іменники. Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини

Переглянь відеопрезентацію!



Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 34 

2. Виконати вправи 285,287 (письмово)


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 09.02. 2022                                                      

ТЕМА: Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини


 Перегляньмо відеоурок!


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 33 

2. Виконати вправу 276 (письмово)

3. Повторити  "Відмінювання іменників  кличного відмінка". Записати у кличному відмінку іменники: Настя, Ігор, дід, син, хата, земля, радість, Юрій.


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 08.02. 2022                                                      

ТЕМА:  Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі

                       Домашнє завдання

Опрацювати  ТЕМУ №8  (підручник сторінка 234 - 235)

    Створити презентацію "Моя кімната"

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 04.02. 2022                                                      

ТЕМА:  Відмінювання іменників ІV відміни

Переглянь відеопрезентацію! 


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 30 ( сторінка 106-108)

2. Виконати вправу 272 (письмово)

3. Пройти тест од доступу 6365854

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 02.02. 2022                                                      

ТЕМА:  Відмінювання іменників ІІІ відміни. 


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 32 

2. Виконати вправу 267 (письмово)

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 01.02.2022                                                      

ТЕМА:  Відмінювання іменників ІІ відміни.  Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни

Перегляньмо експрес-урок 

від Олександра Авраменка!


До речі...

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 30 ( сторінка 103-105)

2. Виконати вправу 263 (письмово)

3. Відеопояснення з теми:

                  Граємо - вивчаємо !

Відміни іменників (learningapps.org)

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 31.01.2022                                                      

ТЕМА:  Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. 

Презентація уроку:


Домашнє завдання

1. Опрацювати  параграф 30 

2. Виконати  завдання ( презентація)

     🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 28.01.2022                                                      

ТЕМА:  Відмінювання іменників І відміни

Перегляньмо відеоурок!


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 29

2. Виконати вправу 227, 245 (письмово)

3. Інтерактивна вправа https://learning.ua/mova/shostyi-klas/vidminiuiemo-imennyky-i-vidminy


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 12.05.2021                                                      

ТЕМА:  Тренувальні вправи на повторення. Підготовка до контрольної роботи з теми "Складні речення. Пряма мова. Діалог"

Домашнє завдання

1. Повторити параграфи 57-65

2. Виконати тестові завдання ( підручник, сторінка 187 - 188)

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 12.05.2021                                                      

ТЕМА:  Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить пряму мову. 

               Початок уроку о 08.15 год.

Подключитися до конференції Zoom

Домашнє завдання

1. Опрацювати пам'ятку

2. Дописати переказ та надіслати фото вчителю на вайбер 12.05.2021р.

Пам'ятка для учня


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 07.05.2021                                                      

ТЕМА: Тире при діалозі 

Початок уроку о 09.00 год.

Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86307041485?pwd=TS9vLzNUanVMK1p6TVU5UGtqMEJLdz09

Ідентифікатор конференції: 863 0704 1485
Код доступу: xytAq6

 Матеріал уроку:






                 Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 64

2.  Вправа ( презентація)

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 06.05.2021                                                      

ТЕМА: Діалог. Інсценування байки, текст якої містить діалог.

Розпочнімо із повторення!

Що таке пряма мова?

Які розділові знаки  ставимо при  прямій мові?



СЬогодні поговоримо  про те,   що ж таке діалог?

Діалог – це дослівно відтворена розмова двох

 осіб. 

Вже знайома  рука лягає на  плече і знайомий 

 голос нахиляється до твого сну:

-               Вставай, Михайлику, вставай.

-               Мамо, іще одну крапелиночку…

-               Струси цю крапелиночку.

-               Ой…


      Діалог складається з реплік (запитань і

 відповідей або повідомлень), які беруться в

 лапки і між якими ставиться тире.


      Репліка – це вислів одного з учасників

 розмови.


      Кожна репліка діалогу записується з нового

 рядка, без лапок, перед нею ставиться тире.


Приклад:
1. — Доброго дня, лікарю. Дозвольте  увійти.    
    — Вітаю. Так, проходьте, будь ласка. Уважно Вас слухаю.
 
2. Після екскурсії гід  запитав:                   
    — Чи зацікавила вас розповідь? Що найбільше вразило?                       
    — Криниця! Криниця, що стала підземним ходом! — галасували дітлахи.
Схематично діалог можна зобразити так:
 
(А, а — слова автора, Д, д — репліка діалогу)
 
1. А:
— Д!?...  
 
2. — Д, — а.  
 
3. — Д, — а. — Д!?.  

4. — Д!? — а.   

5. — Д, — а : — Д!?...

Інсценування байки ( попрацюй  в парі)

          Леонід Глібов "Зозуля і півень" 

— Як ти співаєш, Півне, веселенько...
— А ти, Зозуленько, ти, зіронько моя,
Виводиш гарно так і жалібненько,
Що іноді аж плачу я...
Як тільки що почнеш співати,
Не хочеться й пшениченьки клювати,-
Біжиш в садок мерщій...
— Тебе я слухала б довіку, куме мій,
Аби б хотів співати...
— А ти, голубонько, ти, кралечко моя,
Поки співаєш на калині,
То й весело мені, і забуваю я
Свою недоленьку, життя своє погане
Та безталанне...
А тільки замовчиш
Або куди летиш,-
Заниє серденько, неначе на чужині...
І їстоньки — не їм, і питоньки — не п'ю
Та виглядаю все Зозуленьку мою.
Як гляну на тебе — така ти невеличка,
Моя перепеличко,
А голосочок-то який!..
Тонесенький, милесенький такий...
Куди той соловей годиться?
— Спасибі, братику, за добреє слівце.
Як не кохать тебе за це?..
І ти виспівуєш, неначе та жар-птиця;
І далебі, що так,— пошлюся я на всіх.-
Де взявся Горобець, підслухав трохи їх
Та й каже: — Годі вам брехати
Та одно другого знічев'я вихваляти! —
Пурхнув — та й був такий.

За що ж,— хто-небудь попитає,-
Зозуля Півня вихваляє?
За те, що Півень годить їй
Та потакати добре вміє:
Рука, як кажуть, руку миє.
Домашнє завдання
1. Розглянь ілюстрації 
2. Склади діалог із  5-8 реплік 
за малюнком (на вибір)
3. Підготуйся презентувати свою роботу на наступний урок














🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 05.05.2021                                                      

ТЕМА:  Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Початок уроку о 10.00 год.

Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/86568545731?pwd=UlB0bW5Sa2JtRm40enRLd2FEK0dXZz09

Ідентифікатор конференції: 865 6854 5731
Код доступу: Mki7ZP

Повторімо!


Розглянь схему:

Домашнє завдання

1. Опрацюй параграф 63 сторінка 179-180

      2. Вправа 493 сторінка 182

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 29.04.2021                                                      

ТЕМА: Пряма мова

Переглянь  відеоурок


Домашнє завдання

1. Опрацюй параграф 63
 2. Вправа 489 сторінка181
3. Пройди тестування 
Код доступу 6463698, відкривши посилання


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 28.04.2021                                                      

ТЕМА: РМ.Ділові папери. Оформлення конверта ( або адреси на поштовій листівці)


Опрацюй презентацію!
















    Домашнє завдання

Переклади українською мовою та оформи конверт за зразком 



  

Потренуйся у написанні цифр   


 Майстер-клас

Як виготовити конверт



🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 26.04.2021                                                      

ТЕМА: Кома між частинами складного речення, з'єднаного  безсполучниковим та сполучниковим звязком. 

 Початок уроку о 09.00 годині!

Підключитися до конференції Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89617860506?pwd=TVh5b2xEdDBXa2dnOEYvRURCOUJQQT09

Ідентифікатор конференції: 896 1786 0506

Код доступа: QDJ9J4



Домашнє завдання

1. Вивчити  правила §§ 60-61

2. Вправа 482 сторінка 177


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅


Урок 23.04.2021                                                       

ТЕМА: Кома між частинами складного речення, з'єднаного  безсполучниковим та сполучниковим звязком. 

                1. Переглянь відеоурок


Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 61

2. Опрацювати відеоурок. Записати  5 складних речень (сполучникових і безсполучникових) про користь молочних продуктів.

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅


Урок 22.04.2021                                                       

ТЕМА: Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим звязком. 

1. Переглянь відеоурок



                                 Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 60

2. Виконати  вправу 471 сторінка 174

3. Пройти тестування (код доступу 3105149 join.naurok.ua)

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 21.04.2021                                                       

ТЕМА:  Контрольна робота №7 з теми "Просте ускладнене речення". Тести.

Діти! Урок переноситься на 11.30 год.!

Підключитися до  конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82349935645?pwd=RGN0bEhYS2VPeDdkazFtUUVrK3ZYQT09

Ідентифікатор конференції: 823 4993 5645
Код доступа: Z4K4E0


1.     Члени речення, які відповідають на однакове питання, виконують однакову синтаксичну роль, мають одне слово, з яким повязані,  – це …

А звертання  

Б вставні слова 

В однорідні члени речення


2.     У якому реченні є однорідні члени речення?

А Дрібні дощики восени зовсім не схожі на літні грози.

Б  Труд оживляє гори й води…

В Далеко чути гучні звуки.


3.     При однорідних членах речення може бути

А звертання 

Б узагальнювальне слово

В вставні слова


4.У якому реченні пропущено двокрапку при узагальнювальному слові?

А У червні садок прикрашали барвисті квіти півонії, півники, ромашки, маки.

Б І на вулицях, і обабіч дороги до заводу росли клени й каштани.

В По узліссях ростуть червоноголові підосичники, зеленуваті й рожеві сироїжки…

5.   У якому реченні однорідні члени речення є підметами?

А Іван Петрович Котляревський народився і творив у Полтаві.

Б Його «Енеїда» і «Наталка Полтавка» досі полонять читача іскрометним гумором.

В Із Полтавою повязане життя Панаса Мирного і Юрія Кондратюка

6.   У якому реченні поставлено зайвий розділовий знак?


А Київ, Черкаси, Запоріжжя,  Херсон  розташовані на берегах Дніпра.

Б Улітку ми відвідали Київ, і Миколаїв.

В Суми розташовані на берегах Псла і Сумки.


7. У якому рядку до поданої групи слів можна дібрати спільну назву (узагальнювальне слово) ДЕРЕВА?

А Десна, Дніпро, Рось, Сула

Б Верба, дуб, каштан, клен, липа

В Маслюк, опеньок, сироїжка, підберезник


8. Звертання – це…

А слово чи сполучення слів, що виражає ставлення мовця до висловлюваного.

Б слово чи сполучення слів, що називає того, до кого звертаються.

В слово чи сполучення слів, що виражає ставлення мовця до висловлюваного і називає того, до кого звертаються.


9. У якому реченні є поширене звертання?

А Вийди, вийди, сонечко, на дідове полечко!

Б Молодий козаче, чого зажурився?

   В Колиш мене, бабко, колиш…


10.                       У якому реченні після звертання, що стоїть на початку речення, треба поставити знак оклику?

А Соловейку мене полонила твоя душевна пісня.

Б Любі друзі Запрошуємо взяти участь у щорічній благодійній акції «Подаруй книгу бібліотеці».

В Мамо моя дорогенька  я тебе дуже-дуже люблю.

11.                       Чи є вставні слова членами речення?


А Вставні слова не є членами речення.

Б Вставні слова є лише підметами.

В Усі вставні слова є членами речення.


12.                       У якому реченні вставне слово виражає НЕВПЕВНЕНІСТЬ?

А На щастя, мої мрії здійснилися!

Б Сад, напевно, буде гарно цвісти.

В Зупиніться, будь ласка.


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 19.04.2021                                                        

ТЕМА:  Тренувальні вправи на повторення. Підготовка до контрольної роботи з теми "Відомості із синтаксису та пунктуації"

Урок відбудеться о 09.00 год.!

Підключитися до  конференції Zoom о 09.00 год.
https://us05web.zoom.us/j/85251194782?pwd=SFNCVS9wYk00WmkvVk5lSWE3UDJIdz09

Ідентифікатор конференції: 852 5119 4782
Код доступа: W4S2vZ

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 15.04.2021                                                        

ТЕМА:  РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань, вставних слів

1. Опрацюй презентацію до уроку

Лист рідним. Адреса:   Презентація за посиланням:  https://sway.office.com/V8WAjvUkOH6KXwuy?ref=Link

2. Створити власний ескіз конверта, оформити його, дотримуючись зразка оформлення

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 14.04.2021                                                        

ТЕМА:  Виділення вставних слів на письмі комами

Підключитися до конференції Zoom о 10.10 год.
https://us05web.zoom.us/j/88161951465?pwd=cnprZlNHZWtHcFIzKzBvTTBFaHhadz09

Ідентифікатор конференції: 881 6195 1465
Код доступа: aKz4bR

               Домашнє завдання


                                    

1. Параграф 58 ( відеоурок в допомогу)

2. Самостійна робота. Переписати, вставляючи пропущені букви та розставляючи  розділові знаки.

Піднялися всі люди увесь край. О..же то була справді  свята війна. (Марко Вовчок.) Як Лавра Україні личить над крутосхилами Дніпра! Здаєт..ся то сам Бог нам зичить  любові щастя і добра. (Д. Білоус.) Там цілий ліс набокуватих сосен. Мабу..ь такі там віяли вітри. (Л. Костенко.) До речі з лікувальною метою можна використовувати  малину  садову і дику. Це ж стосуєт..ся інших рослин яблунь  вишень черешень. (Н. Зубицька.) Іншая прегарна квітка  може ще й пахуча та не треба зразу хапать бо може колюча!  (В. Забіла.) Здається часу і не гаю а не встигаю не встигаю! (Л. Костенко.) Панове громадяни! Ця байка вам в пригоді може стане. (Л. Глібов.)

 🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 12.04.2021                                                        

ТЕМА:  Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів  ( практично)



1. Відеопояснення з теми


                               Домашнє завдання

1. Параграф 58

2. Вправа 46 сторінка 170 

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 02.04.2021                                                        

ТЕМА: Розділові знаки при звертанні

      Звертання може стояти на початку, всередині та в кінці речення

      Зверни увагу на розділові знаки при різних позиціях звертання!

                        


І.Спиши, розставляючи потрібні  розділові знаки.                 

1.Україно ти для мене диво. 2. Ти стоїш на узбіччі дороги калино.    3. Чом ти зажурився чоловіче?  4. Над тобою бандуристе небо чисте!  5. Подай  брате свою міцну руку! 6. Ровеснику   веселий як зріднився я з тобою ! 7. Уявляєш собі  Анно як у мене радіє серденько!  8. Повій  вітре тихесенький з-за синього моря та принеси в Україну козацькую волю!

ІІ. Випишіть, розподіляючи у дві колонки, поширені і непоширені звертання.

                                Домашнє завдання

1. Параграф 57

2. Самостійна робота (код доступу 9720435  join.naurok.ua)

Вдалих канікул!


🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 01.04.2021                                                        

ТЕМА: Звертання. Непоширені й поширені звертання

Перегляньте відеоурок


                        Домашнє завдання

1. Параграф 57

2. Вправа 455 сторінка 168

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 31.03.2021                                                        

ТЕМА: Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

КРОК 1               Переглянь відео



              Крок 2 осмисли  побачене  і почуте

      Крок 3 перекажи  зміст серії спочатку усно вголос тому, хто знаходиться поруч

                  Переказуючи, дай   відповідь на питання :

      ЧИ  ВАРТО  ЛЮДЯМ  ЧАСТІШЕ  ПРИЇЖДЖАТИ  В                                            МІСТО –ПРИВИД ?

       Навідні питання:

      Що за місто-привид?

      Де зявилося місто-привид?

      Чому не повертаються до нього жителі?

      Це добре, що почала відновлюватися екосистема цієї території?

      Чи справді варто відвідувати це місце? (поясни свою думку 1-2 речення)

       Крок 4.  Запиши свій переказ на чернетку.

      УВАГА!  Не списуй текст зі слів диктора, а переказуй  своїми словами.

                       Використай  речення з однорідними членами

      ПЕРЕПОЧИНЬ . Порухайся  https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg

      Крок 5. Уважно перечитай написане. Зверни увагу на те, чи пояснена думка, чи дотримано вимогу  використати ОЧР  

      Крок 6 Надішли  роботу у Вайбер вчителя

       ФОТОФАКТИ





 

ГІРКИЙ  БІЛЬ...

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 29.03.2021                                                        

ТЕМА: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах  у реченнях  з  однорідними членами ( продовження)

                           Домашнє завдання

Вправа 1.

1. Із поданих слів склади і запиши речення.

2. Розстав розділові знаки познач  узагальнювальне слово (УС - надписати над словом). 


1.     Землею течуть України ріки  Дунай Дніпро такі Дністер

2.     Десну такі  Дніпро притоки  має  Прип`ять    Ворсклу

3.     Південну земель частину омивають України моря та Чорне Азовське

Вправа 2.

1. Спиши речення, розставляючи  розділові знаки. 

2. До кожного речення накреслити схему.

3. Підкреслити головні та другорядні члени речення.

1. Порозцвітали гарно квіти  нагіточки, красолі і мачок  

2. На будинках, на деревах, парканах   усюди червоний відблиск 

3. Зацвіло усе діброви, і долини, і луги. 

4. Рястом, жовтоцвітом, ромашкою все заквітчала весна.

                                                                                                               🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 25.03.2021                                                        

ТЕМА: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах  у реченнях  з  однорідними членами

Повторімо!




 Перейдемо до опрацювання теми уроку!



Виконаємо вправи на закріплення!
1.завдання: доповніть речення однорідними членами:
Хом'яки полюбляють їсти такі овочі:  ...
Ці тварини бувають різних кольорів:  ...
... та  ... - улюблені дії хомяків.

2.завдання: Чи є тебе домашній улюбленець? Склади про нього 5 речень, використовуючи узагальнювальні слова при однорідних членах речення ( враховуй різні позиції  УС: на початку речення або в кінці речення)

3.завдання: Надішли у групу Вайбер - 5 клас фото  домашнього  улюбленця 
Для настрою!!!






🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

Урок 24.03.2021                                                        

ТЕМА: Узагальнювальне слово в реченні з  однорідними членами

У реченнях з однорідними членами можуть бути узагальнювальні слова

Узагальнювальними називаємо слова, що об'єднують усі перелічувані предмети, явища, поняття, дії тощо. Разом із однорідними членами речення, яких вони стосуються, узагальнювальні слова становлять одну групу.
Приклад:

  • Весна відчувалася в усьомуу подиху вітру, у клекоті журавлів, у дитячому сміху.

  • Око вабили різнокольорові кульки: і червоні, і сині, і зелені, і помаранчеві.

  • «Заповіт» і «Мойсей», «Лісова пісня» і «Маруся», «Два кольори» і «Зачарована Десна» — ці твори давно вже стали класикою української літератури. 
  • Особливості використання узагальнювальних слів
    Узагальнювальні слова виконують ту ж синтаксичну роль, що й однорідні члени речення. Вони можуть стояти перед однорідними чи  після них. Умовно узагальнювальні слова позначаємо так: УС.
      Приклад:
    • Різні звірі водяться в карпатських лісах: вовки й ведмедіолені й косулірисі й лисиціУСО й ОО й ОО й О.

    • Сакураабрикосмагноліяпомідорикартопля — такі рослини були колись завезені в Україну й успішно тут прижилися. О, О, О, О,О — УС.
    У ролі узагальнювальних слів найчастіше виступають іменникизайменники (всі, кожен, кожний, ніхто, ніщо, все тощо), прислівники (усюди, ніде, завжди, скрізь тощо). Іменники та займенники, що виступають узагальнювальними словамизавжди узгоджуються за відмінками з однорідними членами, яких вони стосуються.
      Приклад:
    • Усе навколо завмерло в очікуванні грози: і ліс, і поле, і птахи, і тварини.

    • Щастя потрібно шукати в дрібницяху бруньці навесні, у запаху скошеної трави, у соковитій м'якоті кавуна.
                                   Домашнє завдання

    1. Опрацювати теоретичний матеріал, параграф  55

    2. Вправа 439 сторінка 163

    🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

    Урок 22.03.2021                                                        

    ТЕМА: Кома між   однорідними членами (продовження)

    Повторімо!

                                    Кома ставиться                  Кома не ставиться
    1. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками: Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися.
    2. Перед протиставними сполучниками а, але, та (в значенні але)У світі є не тільки добро, а й зло.
    3. Між однорідними членами, з’єднаними повторюваними сполучниками і, й, та (в значенні і)В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори.
    4. Між кожною парою однорідних членів речення, з’єднаних сполучниками попарно: Тут росли сосни і ялини, берези і дуби.
    1. Коли однорідні члени речення з’єднані одиничними сполучниками і, й, та (в значенні і)Ліси й садки укрились цвітом запашним.
    2. Між неоднорідними означеннями: Відчуває щирість сонця голубий прозорий день.
    3. Перед першим повторюваним сполучником, якщо з нього починається перелік: Моє щастя – Вітчизни простори, оповиті і сонцем, і хмелем, й зерном.

                                  Виконай завдання!

      Вправа 1. Спиши речення, розставляючи розділові знаки між однорідними членами речення.

     
    1. Чи пiзно чи рано встав вiн на другий день, сього вже в книгах не записано. 2. He прошу а наказую шанувати його золоті руки. 3. Я теж озирнувся зістрибнув з возика й побіг до повітки. 4. Ми бігли й спотикались озирались і помагали одне одному 

    Вправа 2.Допишіть в кожному реченні однорідні члени речення, підкресліть їх відповідними лініями.

    На столі лежали книги, ..., ..., ... .

    Весною ріка розливається і ... .

    Дерева від вітру шумлять, ... і ... .

    Весняне небо чисте, але ... .

    У лісах та... зазеленіли трави.

    Вправа 3. Перепишіть речення. Накресліть схеми кожного з них.

    Мандрує мала людина по світу, дива всякі споглядає, розуму набирається (С. Васильченко). І роси, і птиці, і трави з зорею вітають мене (В. Сосюра). А осінь дороги встеляє у золото, в срібло, в багрець (М. Масло). Падали на пісок зелені, сині, жовті, червоногарячі кружала світла (Панас Мирний). Над нивами, лугами та долинами велика хмара йшла (Л. Глібов).

    🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

      Урок 19.03.2021                                                        

    ТЕМА: Кома між   однорідними членами

                            Повторімо!



    Схематично однорідні члени речення позначаються так: О




     Розглянемо нову тему !


            Домашнє завдання

    1. Параграф 54 сторінка 159-160

    2. Вправа 434 сторінка 161

     Мовні цікавинки!


          А тобі відомо, що за високими горами, за дрімучими лісами жив собі дракоша ЧИ АБО ТА І, який харчувався лише комами, що стояли в реченнях  перед сполучниками  чи, або, та, і? 

        Відтоді у таких реченнях коми і не ставляться!



    🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

                                                            Урок 18.03.2021                                                        

    ТЕМА: Речення  з однорідними членами (без сполучників і зі сплучниками а, але, і)

    Члени речення, що відповідають на одне і теж саме питання, відносяться до того самого члена речення називають однорідними. Вони не залежать одне від одного . З’єднується завдяки: інтонації або протиставлення; лише інтонації. 

    M36f.jpeg

    Якщо однорідні члени речення поєднанні лише інтонацією чи інтонацією і сполучниками а, але, тоді між ними ставиться кома.

    M36g.jpeg

    Якщо один раз вживається сполучники і, та , тоді кома не ставиться.

    M36h.jpeg

    Існує різниця між місцем постановки коми перед повторюваним сполучником і(й). Якщо перед першим із повторюваних сполучників стоїть перший однорідний член речення, то кому ставимо перед першим повторюваним сполучником. 
    Наприклад: У промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори
      У цьому реченні перший однорідний член - ниви. З нього починається перелік однорідних членів . Він стоїть перед першим повторюваним сполучником І, тому кому ставимо після першого однорідного члена і перед першим повторюваним сполучником І.
    Якщо ж перший однорідний член речення стоїть після першого повторюваного сполучника, то кому ставимо лише перед другим повторюваним сполучником. 
    Наприклад: Тут росли і берези, і осики, і дуби. 
     У цьому реченні перший однорідний член - берези. Він стоїть після першого повторюваного сполучника. Тому кому ставимо лише перед другим сполучником, оскільки немає чого відділяти перед першим сполучником.
      Будьте уважні! Ці правила не стосуються пар однорідних членів. Навіть якщо вам здається, що сполучники повторювані, то це не так. Кожен сполучник І в такому випадку поєднує лише два однорідних члени в парі, а між парами сполучників немає. 
    Наприклад:Тут росли сосни і ялиниберези і дуби.
       У цьому реченні 2 пари однорідних членів: сосни і ялини та берези і дуби. Сполучник І неначебто повторюваний, оскільки вживається двічі. Але це не так. Кожного разу він стоїть між двома однорідними членами в парі. Тому перед першим І кому не ставимо. Якби це був ряд однорідних членів, то перед кожним із них стояв би І. А в нашому випадку після "ялини" стоїть кома, сполучника немає.

                          Подивись відеоурок ТУТ

    Домашнє завдання

    1. Опрацювати параграф 54

    2.     Виконати вправу 429  сторінка 160


    🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

                                             Урок 17.03.2021                                                        

    ТЕМА: Контрольна робота № 6  з теми: "Словосполучення і речення. Члени речення" Тести і завдання.

    (1-8  завдання –  1 б.)

    1. Словосполучення - це:                                                    

        а) два або більше слів, одне з яких головне, а інше – залежне;

        б) це кілька слів;                                                      

        в) це два слова.

    2. Яке з поданих поєднань слів є словосполученням?

        а) земля і небо;                   

       б) після уроків;           

       в) вірна дружба.

    3. Не є словосполученням:

        а) святковий день;                        

        б) настав ранок;         

        в) дружити віддано.

    4. Граматична основа речення – це:  

        а) підмет і додаток;                      

        б) підмет і присудок; 

        в) присудок і обставина.

    5. У реченні Мовчанка гнів гасить підметом є слово:

        а) мовчанка;

        б) гнів;

        в) гасить.

    6. Присудком у реченні Останні квіти під вікном засипав перший сніг  є слово:

        а) останні;

        б) засипав;                 

        в) сніг.

    7. На які питання відповідає обставина?

         а) Хто? що?;

         б) де? коли?;

         в) який? чий?

    8. У якому реченні виділене слово є означенням?

         а) Сонце вже ховалось за гори.

         б) Узгір’я хмариною спускалось в море.

         в) Повіяв ранковий вітер.

    (9-10  завдання –  1,5 б.)

    9. Утворіть з поданих слів словосполучення. Зробіть розбір 2 словосполучень (схематично)  

    (Сніжний) зимі; першій(ластівка); на високій (береза); знати (історія); підручники (математика); розкинутися в (долина); кінець (день); пригостити (цукерка).

    10. Спишіть речення, підкресліть головні та другорядні члени речення.

      Я хочу завжди  дарувати людям  безмежну радість і тепло.

     

    🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

    Урок 15.03.2021                                                        

    ТЕМА: Тренувальні вправи на повторення вивченого з теми: "Словосполучення і речення. Члени речення" 

    1.Повторити параграф 47-53

    2.Вправа 425 сторінка 157 ( письмово)

    Завдання до вправи:

    1.Виписати три словосполучення, схематично позначити головне і залежне слово в кожному;

    2. У першому реченні підкреслити тільки граматичну основу речення;

    3. У другому реченні підкреслити головні і другорядні члени речення;

    4. У четвертому реченні підкреслити означення;

    🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆

    Разом - ми сила!

    🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆

                               Урок 22.01.2021                                                        

    ТЕМА: Основні випадки чергування  у - в (правила милозвучності)

    1. Переглянути відео


        2. Опрацювати параграф 35. 

            Творче завдання: створити власну опорну схему на орфограму

        3. Виконати вправу 292

                                        Любіть українську! 

    🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆

                               Урок 21.01.2021                                                        

    Тема: Чергування  [г][k][x] - [ж][ч],[ш] - [з'][ц'],[с']

    1.      Відеопояснення  теми https://www.youtube.com/watch?v=jmzrSPEE_wE

            2.      Виконати вправи 282, 284 сторінка  110


    Для швидкого запамятовування!

    Метод візуалізації


     Домашнє завдання

    1. Опрацювати ключ-опору  чергування   приголосних 

    2.     Виконати вправу 288 сторінка 111

    3.      https://learningapps.org/1714967 (інтерактивна вправа на повторення «Спрощення в групах приголосних»)

    🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆

                                                                            Урок 20.01.2021

    Тема: Чергування [и] [і] після [ж], [ч],[ш], [шч], та [г], [k], [x] у коренях слів.

    Подключиться к конференции Zoom
    https://us05web.zoom.us/j/82835997568?pwd=VHdZbXlERjRvRjFJNWdncjNicDVmZz09

    Идентификатор конференции: 828 3599 7568
    Код доступа: WNtP7e

    Початок уроку о 10.00 год.

                   🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆    

                                                                     Урок 18.01.2021

    Тема: Чергування [о], [е] з [і].

    Класна робота

    Опрацювати матеріал презентації та виконати завдання в зошиті

    https://drive.google.com/file/d/1KyD1wMdCTXp5Y4XeBIG8tlGxdpGr3m_E/view?usp=sharing

                                                        Домашнє завдання

    1. Вивчити  правила "Чергування [о], [е] з [і]".

    2. Вправа 275 (письмово) стор.108

     🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆                                             Урок 14.01.2021

    Тема: Найпоширеніші випадки  чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування о – а,е;  і,е – и

    1.  Опрацювати параграф 34 стор.107 

    2. Відеоурок на допомогу:



                                                             Класна робота

    1.  Вправа 274 сторінка 108

     🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆

              Урок  13.01.2021

    Тема. Спрощення в групах приголосних (продовження)

         1 .Повторити параграф 33                                                                                                       2. Виконати вправу 265 стор.105 - 106 (І та ІІ письмово, класна робота)                           3. Виконати вправу 269 стор.106 (домашня робота)

    😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏


     Урок  11.01.2021

    Тема. Спрощення в групах приголосних

    Класна робота

    1. Опрацювати матеріал уроку та виконати вправи

    https://drive.google.com/file/d/1tGSKRjZLu_mzVWcABA3lBzePA_Qhg69c/view?usp=sharing

    2. Опрацювати параграф 33 стор.104, вправа 264 (усно) стор.105

    Домашнє завдання

    1.Вивчити матеріал презентації та опрацювати параграф 33 стор 104

    2. Вправа 267 (письмово) стор.105


    Фізкульхвилинка   https://youtu.be/vGAkqpIzPI0

    😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

                                                            Урок  30.11.2020

    Тема. Основні правила переносу

                                                    Домашнє завдання

    1. Повторити параграф 29 (основні правила переносу слів)

    3. Виконати вправу 1.

    І. Записати слова,  поділивши їх на склади для переносу із рядка в рядок. 

    Алея, яблуко, сонце, або, пісок, бабуся, будинок, коровай, молокозавод, надзвичайний, вітрище, буряки, горішок, дім, Лук'яненко, шкільний, вухо, гудзик, район, сніг, очі, колосся, піджак, затверджено, спорт, клуб, синього, донька, бійка, стійкий, АЕС, Г.Малик, Дніпро, близький, видавництво, боягузтво.

     ІІ. Зробити фонетичний розбір виділених слів.


    😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

                                             Урок  27.11.2020

                                                              Класна робота

    Тема. Склад. Основні правила переносу

    1. Опрацювати параграф 28 ("Склад". )

    2. Переглянути відеопояснення до підручника параграф 29

    3. Виконати вправу 235 сторінка 94



    Домашнє завдання  27.11.2020

    1. Вивчити параграф 28 (тема"Склад") параграф 29
                                   2. Вправа 236 сторінка 94


    😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 

                                           Урок  26.11.2020

                                                              Класна робота

    Тема. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (продовження)

                             1. Вправа 212 сторінка 86

                                                 Домашнє завдання  26.11.2020

                             1. Записати транскрипцією подані слова.

                             2. Зробити звуко-буквений аналіз слова пишуться

                             3. Повторити параграфи 25- 27, повторити алфавіт


    😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

                                              Урок  25.11.2020

                                                              Класна робота

    Тема. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ

    1.     Відео на допомогу:

    https://www.youtube.com/watch?v=7HOAkm46CIs

    2.     Практичне застосування:

    а) тренувальні вправи:https://subject.com.ua/lesson/mova/5klas_3/57.html

          б) інтерактивні вправи:https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-slova-za-spivvidnoshenniam-zvukiv-i-bukv



    Домашнє завдання  25.11.2020

             1.  Виконати тренувальні вправи  (індивідуальні завдання)


    😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

    Домашнє завдання 02.11.2020

    1.     1. Вивчити параграф 17 (відео на допомогу https://www.youtube.com/watch?v=jSJi0CexC1E)


    2.     2. Виконати тест  "На Урок" join.naurok.ua ( код доступу 9566820)


    3.  3.  Інтерактивна  вправа для закріплення знань: https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-zminni-nezminni-slova


                                  Домашнє завдання 04.11.2020

    1. Вивчити  параграф 22  (відео на допомогу  https://youtu.be/z8JKmVMSSqw)

    2. Виконати тест  "На Урок" join.naurok.ua ( код доступу 5600581( класна робота)

    3. Виконати  вправу 169 стор. 71(домашня робота)


                                        Урок  05.11.2020

                                                      Класна робота

                         Тема: Написання  префіксів -пре, - при,  - прі

                       Виконати в робочому зошиті тренувальні вправи:

    Вправа 1. Кодовий  диктант

    Вправа 2. Додати до кожного з поданих слів префікс   - пре  або  - при

    Вправа 3. Подані словосполучення замінити одним словом з префіксом   - пре  або  - при

    Вправа 4. Вставте пропущені букви у словах: пр...звище, пр...звисько, пр...рва.

    Домашнє завдання

    Повторити параграф 22.  Виконати вправу 176 стор.72



                                                                         Урок 09.11.20

    Тема: Письмовий  твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності.

    ЗМІСТ УРОКУ:

    Пригадаємо!

    Суфікс — це значуща частина слова, яка стоїть після кореня і слугує для утворення нових слів.

    Зверни увагу!

    Суфікси надають емоційного забарвлення: здрібнілості, пестливості, ласкавості, ніжності, згрубілості, зневаги.
    •  -ечк-, -еньк-, -оньк- — утворюємо пестливі слова: 
    • лице - личечко, доля - доленька, дівчина - дівчинонька.
       
    • -ищ-, -иськ- — творимо слова зі значенням згрубілості:
    •  хмара -  хмарисько, дуб - дубище.

    • -по-, -па-, -пра-,  -уз- творимо слова особливої виразності:                            паморозь, прадід, прадавній, порозходилися. 

    •                                                           КЛАСНА РОБОТА

    •    1. Опрацювати   параграфи 19- 20                                                                               
    •    2. Вправа 159 стор. 68 (написання твору-опису з використанням суфіксів, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності)

         Домашнє завдання    

    1. Переглянь відео "Цікаві факти про українську мову"

    2. Повторити параграфи 17-22. Підготуватись до контрольної роботи .

     Вправа 181 стор.74 (усно)

     



                 Урок  16.11.20  

                                        Класна робота                        

    Тема. Звуки мови й мовлення. Голосні й приголосні звуки

                  1. Опрацювати параграф 25 

                  Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=dDSYEHV_zAg

                           2. Виконати вправи 189 стор. 81;  194 стор.82  (класна робота)

    Домашнє завдання 

     Виконати вправу 193  стор. 82 (домашня  робота). 

     


             Урок  18.11.20  

                 Класна робота     

    Тема. Голосні й приголосні звуки. Приголосні тверді й м'які

                       1. Опрацювати параграф 26 сторінки 82-83, 

                           виконати вправи 197, 199

                          2. Опрацювати параграф 26 сторінка 84, 

                           виконати вправу 200  сторінка 84

                                                              Домашня  робота

                           Вивчити параграф 26 сторінки 82-84, вправа 203 (І-ІІІ завдання)



                                           


    Урок  19.11.20    

    Класна робота   

    Тема. Вимова звуків, що позначаються літерами г і ґ 

                                                       

                       1. Опрацювати параграф 26 сторінки 84

                       2. Відео на допомогу:

    *    https://www.youtube.com/watch?v=lSZ9MHyB24A

    *    https://www.youtube.com/watch?v=X_czKA8kRGY

                              3. Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/11893326
      

                                                                                 Домашня  робота

                           1. Виконати завдання в зошиті: виписати  з таблиці                                                       слова з літерою ґ


                       

            Як знайти літеру на клавіатурі?


    Урок  23.11.20    

    Класна робота   

    Тема: Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.

                                                       

                         1. Опрацювати параграф 27 сторінки 87

                         2. Відео на допомогу: 

                      https://www.youtube.com/watch?v=WfcvPtu6FVE&t=26s

                  

     
                                3. Виконати вправу 207 сторінка 87 
                                4. Код доступу 6245648, відкривши посилання
                                     join.naurok.ua

                                                                    Домашня  робота

                           1. Опрацювати параграф 27 сторінки 87

                           2. Виконати вправу 210 сторінка 87

                           3. Вивчити алфавіт 

























































     


    Популярні дописи з цього блогу